En vanlig dag helt enkelt

Har varit både bra och dåligt idag.. Började dagen med att ta sovmorgon. Blev skjuten inatt och höll på att förblöda.. Tur nog vaknade jag innan jag dog, men efter det hade jag lite svårt att somna om. Blev nog inte så många timmars sömn inatt.

Fick reda på varför jag inte har fått upp nåt studieresultat på fia-kursen än. Tydligen hade min grupp inte blivit godkända på en inlämningsuppgift på en avvägning. En av mina gruppkamrater kom och undrade idag om jag kunde se vad som va fel. Vet inte när de hade fått tillbaks det där, men det måste varit åtminstånde några dagar sen eftersom de hade haft tid att skriva en liten rad om att de inte kunde se vad som va fel och så hade de lämnat in det igen. *suck* Varför inte säga nåt till mig med engång? Hade ju varit trevligt att veta. Jag har i alla fall sett att det är nåt som inte stämmer i våra siffror, men frågan är vilka siffror som är fel...

Fick ett trevligt telefonsamtal idag. Ska på anställningsintervju på torsdag. Får hoppas att det går bra.. Hoppas med att jag slipper bli så jäkla nojig som jag blir. Men det är nog att hoppas på för mycket för jag har redan börjat fundera över om jag uppfattade rätt dag m.m.

Ska ta och släpa med mig Arvid på en promenad tror jag. Om det nu går.. han har ju sååå ont i sina fötter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0