Hungrig!

Alltid när jag är bakis blir jag så jäkla hungrig. Förstår det inte. Är inte kul alls, speciellt inte när det går så långt att man faktiskt blir illamående av att man måste äta nåt istället för att va illamående eftersom man är bakis. Det är nått bakvänt med mig tror jag.

Måste gå o sova snart.. nu.. Ska upp till skolan imorgon.

Vill ha trädgård!!! Så tråkigt att bo i lägenhet när det är fint väder. I alla fall om man bor i mitt område. Går ju inte att gå ut o lägga sig på gräsmattan såvida man inte vill umgås med alla grannar.. och då menar jag verkligen alla!! De lär ju inte lämna en ifred heller för den delen. Det räcker att gå utanför porten för att det ska börja tjoas efter en. Blir så trött på't! Och inte får man nån sol på balkongen heller. Jäkla felkonstruerade hyreshus!! Nästa helg flyttar ju Arvid hit så då ska vi ju börja titta på nån annan stans att bo. Han vill ju hyra ett hus, men lycka till o hitta ett som ligger tillräckligt centralt för att jag ska gå med på det!

Nähä.. sova va det...  God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0