Så bra!

  • Solen skiner! Det är 24 alternativt 32 grader ute, berodende på vilken termometer man vill förlita sig på.
  • Jag har fått penger och kommer att få mera imorgon!
  • Har snart ett jobb i sommar! (bara ett litet antagande, finns inget som stödjer det påståendet men jag vill att det ska va så)
  • Min älskling bor hos mig!
  • Slipper nog jobba i helgen! Om det blir nåt så kanske det bara blir en halvdag o det vore så mycekt bättre än en hel på 12 timmar!

tog nog slut där.. räcker långt för att jag ska va på bra humör iaf! Har jag tur så blir det ingen kris i ekonomin om jag inte får ett sommarjobb! Har fått pengar nu så det räcker till hyran under hela sommaren!!
Lustigt att pengar kan göra en så glad. Lite fel att man inte kan vara lycklig utan, borde man kunna va! Men just nu känns det som om jag kan andas ut lite. Må hända att jag kanske inte har nått jobb i sommar, men jag har i alla fall sökt sommarkurser som jag kan få bidrag för, även om det inte blir så jättemycket så ger det lite klirr i kassan.

Är sugen på att gå ut och lägga mig på en filt och läsa byggfysik.. men blåtta åsynen av alla grannarna gör mig smått tveksam. Vill ju gärna vara ifred om man säger så. Nästa vecka ska vi gå till eidar och se om de har nån annan trevlig lägenhet som vi kan få. Vill de veta varför vi flyttar så kan vi ju hitta på en hel massa anledningar.. de är ju lite sanna allihop...

Måste ta tag i disken innan Arvid kommer hem.. förbereda maten vore bra det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0