Sambos igen.. snart..

Idag kommer min älskling hit! För gott den här gången! Jiho! Är ju verkligen på tiden om man säger så..

Skönt med lite närhet och sällskap när vardagen blir jobbig. Är ju inte samma sak med en röst i örat även om den kan vara lagom tröstande och lugnande. Vill ha dina armar runt mig och höra ditt hjärta slå. Då blir jag lugn.

Har röjt idag. Lite för att göra Arvid glad när han kommer så han har någonstans att göra av sina saker. Men mest för att ha nåt att göra. Slippa bekymra mig för vad jag ska ta mig till. Måste lösa det på nåt sätt. Blir bara så trött och ledsen på allt när det går åt skogen. Önskar att saker och ting kunde ske av sig själv för en gångs skull! Skulle va skönt...

Äntligen kommer jag slippa trängas i en 90-säng! Ni som har provat vet att det inte är det mest behagliga man kan göra. Kan ju va lite mysigt så länge man är vaken, men att sova.. går inte! Så länge man inte ligger på varandra, men då är det bara den som är överst som kan sova, den under blir bara platt...

Mamma, Malin och Petra kommer hit idag också. De åker hem igen ikväll. 
Malin försökte sno mina tuggummin inatt (sånna där runda som finns i tuggummiautomater.. tror jag att de va.. det såg ut som det iaf), och jag va skitförbannad. Att hon aldrig kan acceptera att mina saker är mina! Hon påminde lite om den där i sagan om ringen som tjatar om my precious hela tiden när hon fick syn på mina tuggummin. Fick gömma dom hela tiden, det va jobbigt.. tillslut lurade jag henne så jag kunde fly i bilen.. jäkla sjuk dröm och mycket irriterande. Blir ju så arg!

Nähä.. om en timme är det nog lite folk här.. bäst att sätta lite fart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0