Äntligen lite ledig!



Fick sluta tidigt idag! Jippi!
Läran sa att det nog var lite lång tid att ha lekton till fem idag så vi skulle sluta tolv istället!
Ok, sluta tidigare brukar innebära max en timme.. gissa om det va många som jublade! *hehe*
Det hela slutade med att vi fick gå klockan ellva!
Tack!!!!
Äntligen kan jag sitta här och ta det lite lungt!


Eller lungt o lungt...
Har diskat och plockat undan i lägenheten så det ska bli lite ordning o reda här
och så har jag lagat mat...
Ska betala en räkning..
Och så ska jag fixa namnsdagspresent till arvid för han har namnsdag imorgon, och den här gången ska jag inte glömma det! Har redan inhandlat lite godsaker, måste bara slå in det så han kan få det i morgon bitti innan han åker till jobbet för det är inte säkert att vi hinner träffa varandra imorgon förren mitt i natten...

Vad ska jag mer göra?
Plugga lite antar jag.. har ju sådär sju kapitell i min nya engelska bok (som mer liknar ett lexikon) som ska läsas till nästa vecka hellst, och så har jag ett antal kapitell i min andra lite mindre bok som tack och lov är på svenska!


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-30 @ 13:19:10
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0