Blir så trött på det här!



Planering kallas det...
Varför är det bara jag som tänker lite framåt?
Jag vill också gärna få hjälp! Här hemma!
Men spring iväg och hjälp alla andra istälet! Ska bli kul o se hur du ska lösa detta med allt som ska göras här hemma sen... för jag tänker inte göra ett skit medans du är borta, bara så du vet! Varför ska jag tvingas göra allt? Tänk lite själv eller kom det som en total överraskning att det finns en massa här hemma som behöver fixas? Men du hade tänkt att jag skulle fixa det eller? Och laga maten, o kansek till och med packa väskan åt dig?

Ok, nu blir jag lite orättvis här, men det känns inte kul när du kommer hem och sen vänder i dörren för att hjälpa alla andra med diverse grejor. Man kan säga nej... Du är för snäll ibland... Jag vill också ha hjälp vet du.. jag vill inte stå här som nån jäkla hushållerska och serva dig. Du vet lika väl som jag att vi ska iväg imorgon och att ikväll är enda tiden att städa och packa.. Varför gör du så här då för?


Se till o komma hem ordentligt bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0