Ikea-katalogen!!



Den största anledning till att man vill ha reklam! Ikea-katalogen! Jihoo! Idag damp den ner i brevinkastet och jag har ägnat en tid här att bläddra igenom och oj vad inspirationen flödade! Satte mig och skissade på lite potentiell inredning! Har helt klart för mig hur jag vill ha det! Måste bara hitta en lägenhet som jag kan få in min nya inredning i! *haha*

Har förälskat mig i Hemnes himmelsängstomme. Den ska jag ha och så tänkte jag mig ett riktigt mörkt parkettgolv, ljusa väggar och vita tyger till sänghimlen. Och så en gul byrå. Och så ska jag dela av rummet med breda panellängder så jag kan ha en garderob bakom dessa, lagom stor att gå in i. Trasmattor på golvet och lite färg på gardinerna, sängkläderna och panellängderna. Och så klart varsin fåtölj! En som man kan byta överdrag på...Som sänglampa blir det Tostarp vägglampa. Måste flytta snart så jag får inreda!!!

Ska nog fortsätta morgondagen med lite inredningsdrömmar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0