Kvällen som var



Idag är jag ledig!
Tar det lungt och vilar upp mig en aning till kvällen. Fast jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska hänga med ikväll, men det kan nog bli kul...

Blev livat igår. Roligt var det. Fick i mig en hel del dricka men blev faktiskt inte överdrivet onykter... lite konstigt, och inte är jag bakis idag heller, vilket i och för sig inte gör så mycket *hehe*  Började med lite baileys och sen blev det tre cider på förfesten, en cider till maten (mer fick man inte) och sen var det happy hour i baren, blev fyra cider då. Sen blev det en shot och en smirnoff ice. Och som avslutning blev det yttligare en smirnoff ice. Då var klockan lite efter tolv och då ville jag inte dricka så mycket mer så man kan känna sig pigg dagen där på. Och det funkade ju tydligen.. Törs väll inte tänka på hur det blir om en vecka då nollningen är över och kroppen hinner reagera på alla fester den har utsatts för de senaste veckorna.. *hrm*


Nu ska jag ta och hitta på nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0