Kvällen




Har varit över hos sara nu och "pluggat" lite.. Tror dock inte vi lärde oss så mycket... vi garva ganska mycket och ekonomi är ju inte så värst komiskt så jag vet inte vad vi pratade om igentligen... *hehe* inte va det ekonomi iaf!

Blir till att plugga imorgon igen.. är nästan lite avis på alla som faktiskt redan har börjat skolan. Officiellt så har ju jag fortfarande sommarlov! Synd bara att man måste plugga till täntorna! Hade varit skönt om man kunde va übersmart så man bara behövde titta i boken och sen så kunde man allt.. Längtar till framtiden så nån kan uppfinna en datahjärna så man bara behöver programera in vad man vill kunna och vipps är man världens smartaste!!

Ska läsa lite mer i min bok nu (den tråkiga om ekonomi..) och sen ska jag ta och sova...



Kommentarer
Postat av: Dumle

Jaha ja... Täntorna? Hur är det med stavningen, systeryster? Tentorna heter det ju! Och så kan vi ju då konstatera att jag ÄR den smartare av oss två. Hur tror du jag pluggar? Inte läser jag boken mer än en gång inte, och föreläsningar har jag en tendens att missa... :P übersmart va ordet va?

2007-08-20 @ 23:09:57
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0