Lastar på mig massa extraarbete som vanligt...




Nu gör jag precis som jag sa att jag inte skulle göra. Tar på mig allt arbete som vanlig... *suck* Som om jag inte har att göra endå! Fast fördelen är ju att jag får som jag vill ha det istället för att man får klanka ner på nån annan om de inte gör det bättre än vad jag skulle göra.Nu får de klanka ner på mig istället *hehe*

Va och handlade förut så då köpte vi på oss lite kräftor, så det är bara att hoppas på att det blir en kräftskiva av i helgen. *hehe* Annars får jag väll ha en egen privat kräftskiva så kan jag supa upp all den nyinhandlade spriten... eller åtminstonde så mycket jag hinner innan jag däckar. *haha*



image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0