Mycket att göra




Hela dagen igår var hektisk.. och idag blir det nog likadant..

Har fortfarande inte fått nån info om datauppgifterna jag ska göra, men jag är åtminstonde inte ensam, vi är tre stycken nu som undrar vad de håller på med!

Igår bar det iväg till AnnaLena vid åttatiden. Blev lite cider o drinkar.
Och så gick vi hela vägen hem i högklackat när klockan blev för mycket!


Ser ju smakligt ut...

Idag då... Ja, hade ju tänkt göra datauppgiften.. får se hur det går. Måste färga min overall en gång till, gärna idag så den hinner torka för jag ska sy på några märken och mitt namn tills på måndag för då börjar nollningen!

Sen vill jag åka ner till stan och handla nåt fint att ha på mig ikväll! Hittade en tjusig skjortklänning på veromoda som jag gärna vill ha. Finns nog bara i svart dock, så jag vet inte vad jag ska ha för några leggins under... har ju bara svarta sådanna... blir ju för mycket.. se om jag hittar nån fin färg...

Klockan fem kommer nog sara hit så hon kan färga sin overall. Och så ska vi förfesta förståss. Klockan sju så är det phaddersittning... ingen alkohol till maten, men baren öppnar senare... ska blir skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0