Nu börjar partyt!



Blev lite party har igår innan vi drog iväg till phaddersittningen. Kul att träffa alla människor igen!

FLIS dominerar bland phaddrarna, vi hade ett helt långbord för oss själva, medans resten av phaddrarna inte ens fylde upp det andra långbordet! Fick pastasallad till käk... eh... ja, hoppas väll på lite bättre käk till sittningarna sen, men just då gick det helt klart att äta!

Måste säga att jag blev lite besviken... hade håppats på att det blivit lite drag på det. Typ: "jiho! nu är det nollning! Guu vad roligt vi ska ha!" Men det var mest segt.. folk bara satt där och gnällde... inte alla men endel... man undrar liksom varför blev ni phaddrar för?! Får hoppas på att nollorna bidrar med lite partystämning...

Idag blir det att fixa overallen! Måste skaffa mig lite tyg så jag kan sy dit mitt namn. Vet inte riktigt var jag ska hitta det, finns inte nån överdrivet stor tygaffär här.

Värst av allt är att den där jäkla vg-uppgiften kommer vi få göra i veckan och jag har inte så där jättegott om tid i veckan! Typ ingen tid alls! Kommer troligen få göra den på tisdag börja kl 10. Då börjar jag skolan, sen kl 15 börjar rundvandringen på stan och sen kl 17 blir det femkamp vilket övergår i party på kåren... som stänger kl 02.... inte så mycket ledig tid där inte... tisdagen börjar jag kl 12... ok.. om uppgiften är lätt så kanske jag hinner då.. om jag typ går upp kl 06... eller inte går o lägger mig över huvud taget... aja.. det löser sig väll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0