Så, vad ska vi göra?




Ok, klockan är halv tolv.. jag sitter fortfarande i morgonrocken framför tv:n.. hade tänkt hoppa in i duchen.. raka benen och ta på mig något svalt sommarplagg och knalla ut i solen..  För tro det eller ej så skiner solen! har gjort det ända sen jag gick upp!!! Rekord!!!

Borde läsa ekonomi för det är ju sååååååå roligt! (märk ironin..) Har spenderat de senaste två timmarna med att sitta framför datorn, kolla runt lite på nätet, stirra på tv:n och beklaga mig högljut över att grannarna röker på balkongen... tror inte de hörde mig...synd.. Har även skrivit en önskelista/inköpslista på saker jag behöver (dvs vill ha) den börjar bli ganska lång, tror jag måste skaffa mig ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0