Skisser



Har skissat lite på lite kläder jag vill sy.
Måste bara skaffa mig en symaskin,
och eftersom Arvid säger att han vet var det finns en tygaffär så tänkte jag att han
skulle få visa mig den nån dag snart så jag kan börja mitt skapande!




En tunikaklänning.                                                                                             En tulpankjol.
Matrialet hade jag tänkt                                                                             Har inte bestämt
mig nått silkesaktigt.                                                                              mig för nån färg än,
Gråvitt tyg med                                                                                        får se vad tygaffären
svarta detaljer.                                                                                               har att bjuda på.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0