"Vadå hjälpa? Du bor ju redan hos oss..."



Var förbi Eidar förut och "klagade" lite.. Passade på när jag ändå var i centrum.

Förklarade att jag redan bodde i en av deras lägenheter på kronogården och att jag ville därifrån, nu om det var möjligt. Sa att jag hade frågat i början av sommaren vad jag skulle göra och att jag, pricis som de hade sagt, har anmält intresse på ett flertal lägenheter men att jag aldrig ens har fått en visning... Frågade vad jag skulle göra eftersom jag inte vill bo kvar i området.

Svaret var att jag fick fortsätta i samma stil... och att jag nästa gång skulle kunna ringa så kanske de kunde hjälpa mig. Fick intrycket av att den hjälpen bestod av information i stil med hur många som står i kö före mig till lägenheten... Väldigt hjälpsamt måste jag säga... Men, nästa gång ringer jag och blir det inget resultat så ska jag nog tala om ett och annat för dom...


image59Nån som har en lägenhet till mig? Någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0