Vems nummer sa du?



Telefonen ringde nyss..

Kille: jag söker Anders bla bla (pratar alldeles för fort för att jag ska kunna hinna höra vem han söker)
Jag: Nä, nån sån har vi inte här...
Kille: Nähä.. men det här är 05.. (Rabblar nummert väldigt fort)
Jag: Eh.. ja det va nog mitt nummer... (tänker: fan måste lära mig hemnummret snart.. har fan bott här ett år!)
Kille: Jaha, då får jag undersöka var det blev fel nån stans. Ursäkta att jag störde..
Jag: ok.. (tänker: undra vad han sa för riktnummer... det kan ju varit fel riktnummer... aja.. skit samma.. not my problem... hehe.. snacka om att ge nån extra arbete.. hehe... hoppas det va fel riktnummer... hehe...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0