Ambitiösa jag



Äntligen en lungn stund! Sitter nu här med en kopp te i handen och börjar bli smått proppmätt efter att ha mumsat i mig både lussekatt och muffins! *mmm*

I morse åkte jag och ½gruppen iväg till Resö och fick oss en promenad runt den lilla ön... Det blir ju knepigt att göra de saker vi hade tänkt med tanke på att området omfattas av strandskydd, naturreservat, natura 200 och riksintresse för friluftslivet. Men läraren har inte sagt att vår detaljplan ska vara praktiskt genomförbar. *hehe*

Vid tvåtiden var vi hemma igen och satte oss och fortsatte vårt flitiga arbete. Vid fyra fick jag åka och hämta Arvid, han nöjer sig inte enbart med skjuts till jobbet, han vill ha skjuts hem också! Bortskämnda jävel *hehe*

Vi fick ge upp vårt hårda arbete så Arvid och jag kunde få lite mat i magen innan vi drog iväg och tränade! Ja, för tänk, jag har varit hurtig idag! (tur det med tanke på att jag betalar 200 varje månad för det!) Så nu sitter jag här utslitenoch trött. Det är snart dags att krypa till kojs... Men vi ska tydligen se klart på tv först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0