Da'n före doppareda'n!



Är nu hemma hos pappsen i öst och väntar på att klockan ska sovdags. Imorgon är det julafton!!!! Wiho!!! Jul, jul, jul!!! jippi!


Idag har jag lekt frisör på två av mina systrar, den tredje tackade nej till mina tjänster och sa att hon minsan tänkte gå till en riktig frisör. Lite kräsen måste jag säga, jag tar ju liksom inget betalt, då kan man väll inte kräva allt för mycket?



Nähä.. ska väll hoppa in i duschen snart kanske och sen krypa till kojs?.. Får se om tomten kommer med några julklappar till mig i år.. lite snäll har jag väll varit?


image214

 







Kommentarer
Postat av: Alma

härligt med julafton! kommer aldrig kunna somna... hur trött jag än är.

2007-12-23 @ 21:35:26
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Dumle

Ha, jag litar inte på dina tjänster... Med tanke på att du drog upp mitt försök att klippa dig för länge länge sedan vågar jag inte låta dig komma i närheten av mitt hår, speciellt inte med en sax. Man vet aldrig, du kanske vill hämnas...

2007-12-23 @ 22:48:03
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0