Fy fan vad jag är trött!



Har suttit hela dagen med detta förbannade arbete! Jag skämtar inte! Hela dagen! Från klockan 8 till nu! Och inte är vi klara än heller. Finns mycket kvar som måste göras klart imorgon. Tur nog vet vi i alla fall vad det är som ska göras!

Självkart har det blivit irritation mellan våra två läger. Vi vägrar lämna över ansvaret till de andra, med full rätt tycker vi eftersom det är våra idéer och det är bara vi som har besökt området som vi gör arbetet över. Och sen är det också det att det finns inte så mycket vi kan lämna åt dom att göra eftersom de inte har vetskapen om våra idéer.. Jobbigt läge, eller hur?!

Nu ska jag klura lite extra på det som ska göras, sen ska jag sova och drömma om detaljplaner....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0