Hemma igen



Har tillbringat helgen hos Arvids släktingar i Stockholm. Det var väll... ja... ganska ok. Men jag måste säga att det är grymt skönt att vara hemma igen.

Vi flängde runt en hel del i Stockholm, och jag trodde väll aldrig att jag skulle tillbringa så mycket tid i Stockholms tunnelbana som jag gjorde igår! En hel del av kvällen gick åt att vara irriterad på allt möjligt. Jag var inte på humör för att gå ut, men följde med i alla fall. Det blev ju trevligt tillslut, men jag trodde nog att man kunde ha roligare när man går ut i Stockholm.

Nu ska jag nog sova. Ska upp imorgon och jobba med det otroligt spännande grupparbetet *hum* Fan vad skönt det blir när denna vecka är över!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0