Jul, jul... snart är den slut.



Igår var det julfirande hamma hos mamma. Och jag fick flera fina julklappar. Bla en trådlös router av mamma! Så nu slipper vi snubbla över sladden till datorn hemma! Och så fick jag The Simpson movie av min älskling, och ett fin, fint halsband med matchande örhängen! Så nu kan jag va fin, fin på nyår!

På kvällen blev det partaj i Mjölby. Det var tydligen en som hade fyllt år, så vi hamnade på en 35 års fest! Jag har nu insett att jag umgås med folk där majoriteten närmar sig 30 sträcket.... själv är man närmare 20 än 25 fortfarande så jag känner mig smått liten i deras sällskap. Dock blev det rätt så skoj när de drog igång fågeldansen och hela gänget stog i en ring och dansade! Måste varit en rolig syn!

Idag blir det julfirande hos älsklingens föräldrar. De har tydligen bjudit in min mamma och syster också, så det blir väll trevligt hoppas jag.


Nu får det nog bli en sväng in i duschen och sen ska jag hem till mamsen i väntan på kvällens julfirande. Ska nog titta på min nya film!



Kommentarer
Postat av: Dumle

Inte för att krossa din illusion, men du ÄR närmre 25 än 20... Till o med närmre än vad jag är! *mohaha*

2007-12-27 @ 23:53:32
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0