Nyinhandlat!



Va och handlade förut. Fick ett presentkort av syster på en affär som inte finns i Trollhättan så vi skulle passa på att handla upp det så vi inte glömmer bort det sen när vi kommit hem.

Det fanns mycket fint i butiken. Shape hette den, men mycket var dyrare än vad vi ville så det blev lite ljus istället. De hade riktigt fina mattor och jag o sambon fick ju 1500 av svärmor till en matta. Men det blir nog inte så poppis om jag inhandlar en ryamatta för de slantarna, hon verkade inte va så förtjust i dessa... *hehe*

image220

Passade på att springa in på bokia också. Handlade lite fina pappersark. Ska nämligen göra lampskärmar av dessa, ska bli intressant o se hur det blir.

   



Så nu är frågan om jag ska göra lampskärmar eller om jag ska plugga...
svårt val...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0