Somnar snart



Uch! Är så trött. Har inte fått många timmars sömn inatt.

Var ju på julbord med Arvids jobb. Det var riktigt god mat, och all dryck var gratis. Det var bara att svepa i sig, vilket de flesta gjorde. Efter en stund drog vi iväg med några stycken och bowlade. Det var riktigt trevligt att umgås med Arvids arbetskamrater. Aningen över förväntningarna. Efter bowlingen drog jag iväg med några kompisar till Lipz, men vi han inte va där alltför länge innan de stängde och då gick jag hem. Klockan var väll inte alltför mycket men det tog ett tag att somna, så nu sitter jag här med tunga ögonlock.

Just nu sitter jag och glor på film. Ska väll försöka få nåt i magen också, börjar bli hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0