Synd att folk inte kan hålla vad de lovar



Var iväg förut och sjöng i kören på högskolan. Vi skulle ha gjort ett uppträdande idag eftersom det var sista tillfället för terminen. Men vi var bara tre (!) stycken så vi kände inte riktigt för att ställa oss framför massa folk och tralla. Det var ju ingen planerad konsert så det gjorde ju inget att det inte blev av.

Det konstig är bara att förra gången var vi sju stycken som var med och sjöng och alla sa att de skulle komma idag! En person vet jag har en hållbar ursäkt eftersom hon är sjuk och knapt kan prata (lite svårt att sjunga då) men var höll resten hus?!

Jag var inte heller så sugen på att gå, men tyckte ändå att jag borde eftersom jag hade sagt att jag skulle komma och hela uppträdadet var beroende av att alla skulle komma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0