Vem har varit i min lägenhet?



Idag när jag komm hem, blev jag smått fundersam när jag hittade posten liggandes på skohyllan. Normalt hamnar min post på golvet eftersom den inte har lärt sig flyga ihop till en fin liten hög på köksbordet.

Jag stod och tittade på posten en stund och undrade vem som hade lagt den där. Första tanken var ju att Arvid hade varit på snabbvesit, men varför skulle han varit det? Och varför skulle han ha lagt posten på skohyllan? Ja, stora frågetecken rörde sig i mitt huvud!

När jag kom in i köket fick jag en smärre chock!
Skåpen hade fått dörrar och lådor!

Så snällt att äntligen ge tillbaks våra köcksluckor! Men jag hade ju gärna vetat om det i förväg. Var tvungen att ringa och fråga Arvid om de hade pratat med honom om att gå in i lägenheten, men de hade de icke! Få på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0