Brännskadad




Gjorde popcorn förut... Och smidig som jag är så lyckades jag bränna mig på kastrullen...
Så nu har jag ett fin-fint brännmärke på armen. Ingen blåsa än, men det kommer väll. Har behandlat med aloevera nu ett bra tag, får se om det hjälper... är ganska stort märke.

Nähä.. om man skulle ta och laga lite mat kanske. Annars får jag nog svälta.. ingen annan här lär ju laga den åt mig... fast man kan ju alltid muta lillasyster... fick henne att städa toan igår så det kanske kan funka! Får spela lite på min skada det kanske kan frambringa lite sympati hos henne.. *hehe* Se vad jag kan komma på mer som hon kan göra, måste ju passa på om man kan bli uppassad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0