Die Hard 4.0



Har precis varit på bio och sett Die Hard 4. Riktigt bra! Absolut värt att se!


Är nu nyklippt. Klippte lugg.. blev lite orolig där ett tag när frisyren började likna den jag hade i åttan! Men det blev bättre än så tack och lov! Blev dock inte riktigt nöjd, men inte värre än att jag kunde rätta till det när jag kom hem. Bara fram med saxen och trimma till det sista på luggen lite så blev det bra! Hehe...

Det enda som behövs göras nu är att bleka utväxten... Nu när man har lugg så syns ju den på ett annat sätt än tidigare... va lite rädd att det skulle bli en snygg rand, men lyckligtvis var utväxten så pass lång så luggen består enbart av utväxt! Ska skaffa mig någon frivillig som får färga håret på mig nästa vecka när jag är hemma i öst.


Fan vad det regnar nu! När ska det sluta igentligen?
Men det är väll lungt.. den tropiska värmen kommer till jul istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0