Jag kan se himlen!



Japp! Solen tittar fram bakom molnen! Helt otroligt! Får väll ta och gå ut och sätta mig i gräset istället för att vara här inne framför datorn... hum..

Är en aningen långtråkigt just nu faktiskt. Väntar på att nåt ska hända. Av erfarenhet vet jag ju att inget händer så vida man inte ser till att det händer, men jag vill va lite hoppfull idag och tro att det ska ske nåt skoj i alla fall!

Får se om det blir någon utflykt inorgon. Beror nog på hur mycket vatten som finns kvar på marken och om vägarna finns kvar. Än så länge är det ingen större risk för översvämning här, men inte långt härifrån så finns det gott om vatten har jag hört. Kanske skulle tipsa pappsen om att investera i en båt...

Undrar om det finns nåt fika här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0