Kanske en sängfösare?



Nu sitter jag här igen framför datorn. Uch och fy på mig. Har inte varit utanför dörren ens idag! Men det blåser och dessutom hade det kunnat börja regna när som hellst! Vet dock inte var regnet tog vägen....?

Funderar på att fixa mig lite popcorn... den här gången ska jag inte bränna mig hade jag tänkt...
Frågan är vad man ska dricka till... Hum.... slurp!


Ska nog försöka övertala Arvid att vi ska köpa en bärbar dator.
Finns en billig på Elgiganten för 4990 kr. 80GB hårddisk (om man ska lita på mina datakunskaper så har våran nuvarande dator sådär 28GB... lite skillnad) DVD-brännare och inbyggt trådlöst nätvärkskort...
kanske skulle va nåt att investera i....
Undra hur lång garanti man har...?

Kommentarer
Postat av: Dumle

Fasen, finns den på avbetalning tror du?? Skulle allt behöva nått som jag faktiskt kan ha i knät framför tv:n :P (Så får jag ännu mindre gjort än innan)

2007-07-19 @ 22:46:42
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0