Seg bakis-söndag



Va ute o drack lite igår med systeryster för ovanlighetens skull!

Skulle egentligen bara käkat en räkmacka och druckit nån cider till, men inte fick vi nån räkmacka inte! Brödet var slut... hum.. fick käka cesarsallad istället med kycklingspett. Kycklingspetten var ju hur goda som hellst, och salladen va ju ok tills Malin började snacka om att det knastrade lite och granskade ett salladsblad och kom fram till att det måste vara grus... mums, mums.... Jag tänkte genast på småkryp som kunde finnas kvar och fick en smått smålustig känsla i maggruppen.

Vi fick sällskap också av Jocke och hans kompis Alexander. Tack vare dom så fick vi en hel del att dricka! Servitören lyckades tappa bort Alexanders kort så där tjänade han in lite gratis dricka (och indirekt betyder det att jag fick gratis dricka) När de efter mycket ledande lyckades hitta kortet igen så drog vi tillbaks till syrran och söp upp hennes "barskåp"

Vad som oroar mig mest är att klockan inte ens är tio och jag är uppe och vaken... hade gärna sovit lite till, är faktiskt trött, men vad ska man göra! Jag ligger på en soffa som faktiskt är en aningen för kort för att mina fötter ska få plats... och det är nåt förskräckligt ljust där ute! Syrran sover fortfarande lite tror jag... hon snarkar i alla fall inte. Mitt eviga knappande på tangentbordet kanske är lite störande?

Undra bara när man kommer vara körduglig idag så man kan åka "hemmåt" (är ju i öst nu så det är ju inte mitt hem jag ska till).

Ska väll undersöka om syrran har nån bra film jag kan glo lite på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0