Gårdagen

Så har man sommarlov nu då.. fast när man har kommit upp i min ålder så brukar det kallas att  man är arbetslös.... men det låter roligare med sommarlov!

Igår drog vi ner till slussarna och grillade! Smarrigt värre!
   

AnnaLena hade med sig ett krocketspel så det var vi ju tvugna att testa.. Jag och Arvid var i ett lag och till en början gick det riktigt bra för oss... vi kom näst sist... Det där med att sikta och skjuta har aldrig varit min grej när det gäller bollar...


Har stora funderingar över var man skulle kunna plocka jordgubbar här i Trollhättan. Har ju sett folk som står och säljer, men jag vill ju plocka själv! Tänk bara att kunna ta cykeln ut till en jordgubbsodling och plocka sig en liter och sen stanna nån stans på vägen hem och äta upp alla! *slurp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0