Lördagslyx



Fan sov för länge i morse som vanligt.. skyller på arvid som väcker mig alldeles för tidigt så jag blir grinig istället och bara vill sova mera...

Har gjort av med lite pengar idag med. Hittade äntligen ett par remsandaler som jag tyckte om... köptes på skopunkten för 249 kr. Utmärkt! Kan behövas nåt bättre o gå i eftersom jag har ett stort saftigt skavsår på ena hälen... har gått i flippfloff de senaste dagarna eftersom jag inte kan ha några andra skor. Tur att det inte har regnat.. Hehe..

Se vad det blir ikväll.. De flesta är ju inte kvar i Trollhättan längre... och de som ska va här är iväg på andra roligheter... Lutar åt ett bad och en smarig drink... Lördagslyxa lite... Kanske skulle fixa lite gott till kvällen också.. får se vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0