Morgon



För tredje dagen i rad har jag gått upp halv sju bara för att skjutsa Arvid till jobbet pga att jag vill ha bilen... Varför kan han inte använda sin nya cykel och cykla dit för?!
Har för vana att krypa ner i sängen igen, men idag så lyckades jag avhålla mig från det. Normalt lyckas jag alltid somna och sover alldeles för länge och blir övertrött istället när jag väl har vaknat.
Lillasyster ligger o sover i vardagsrummet... hon skulle säkert gå upp om jag väckte henne. Åtminstonde om jag låterbli att tala om hur mycket klockan är *hehe*

Igentligen hade vi tänkt åka till Lisseberg idag, men vädret sa nåt om regn så vi tänkte vänta. Just nu så är ju vädret jätte fint... men regnet kanske bara är över Göteborg?

Viktigt att komma ihåg idag är att Petra har namnsdag. Ska väll fixa lite jordgubbar till henne eller nåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0