Onyttig

Idag har jag och lillasyster gluffsat i oss massa godsaker!
Till lunch blev hamburgare på Max, sen när vi kom hem så blev det banan med kolasås och maränger. Sen när Arvid kom hem fårn jobbet så beställde vi en stor familjepizza som vi delade på...
Börjar bli lite mätt nu.

Har funderingar på lite te och popcorn.... har ju dessutom massa polkagrisar hemma sen besöket i gränna!



Har suttit här ett tag framför datorn nu och försökt börja lite smått på min datakurs. Det kanske inte behöver bli så jätte svårt, men jag skulle verkligen vilja få tag på böckerna...
Har lyckats lära mig lite html-koder, måste nämligen göra en hemsida... kan ju bli kul o se hur det går.. Ska nog kunna piffa upp min blogg sen när jag är klar med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0