Blöt

Gick ner till affärerna förut eftersom det regnade så mycket och jag har inte lärt mig konsten att balansera med ett pararply när jag cyklar... Det gick ju riktigt bra att gå faktiskt.. fanns endel äckliga saker på marken, men jag tror inte att jag lyckades trampa på nåt!

Har handlat en liten pressent till morgondagens födelsedagsbarn. Och så hittade jag en liten, liten hobbyaffär! Det fanns lite pärlor och massa fina papper.. va ju inte så jättemycket grejer, men det är ju alltid nåt! Vill gärna hitta någon annan hobby/pysselaffär, men det verkar ont om det här i trollhättan.
Nån som vet en bra affär med massa pysselsaker och hobbyartiklar här i härheten? En bra tygaffär nånstans kanske? Tips mottages tacksamt!

Eftersom mina skor må va fina men inte vattentäta så tog jag bussen hem igen. Och just nu sitter jag och försöker torka mina tår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0