finbesök från jönköping

Anna var här och hälsade på mig i torsdags! Det var länge sen vi träffades nu så det var trevligt o se henne igen! Drog ihop lite folk till fest för att visa anna vad man gör i trollhättan...

Jag och Anna med
varsin blå drink!

Senare var vi ju tvugna att dra ut på krogen. Blev en sväng till Lipz för mig, Anna och Sara.

Anna sov hör förståss, och i fredags så åkte vi till Överby och shoppade lite. Visade sig att Anna nog hade varit där förut.. hon kände igen sig... Fick lite sällskap av Sara ett tag.. käkade på burger king och sedan schoppade vi lite mer.. försökte hitta pressent till arvid men utan större framgång...

Ringde till mamma och bad henne se om det gick att få tag på en begagnad cykel till Arvid hemma i öst, och hon skulle kolla upp det...
Blev visst en ny cykel istället.. men jag slipper ju betala hela själv så det går ju an..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0