fy mig

Är inte så duktig på att låta grabben sköta allt själv.. Har nu redan hjälpt honom mer än jag hade tänkt.. men vad ska man göra, han stressar ju upp sig nåt förbannat så för att undvika att han dör av hjärtatack eller nåt liknande så har jag ju inte så mycket att välja på än att visa att det går att lösa..

Har tvättat en maskin redan.. tänker inte köra fler. Det får arvid fixa imorgon. *hihi*  Är smidigt med egen tvättmaskin i lägenheten så man slipper boka.. må hända att våran är något gammal och börjar få parkinsons, än så länge så går det ju att tvätta med den...

Har faktiskt bakat lite kakor nu också.. Mest på grund av att när jag sa att arvid skulle få lösa planeringen och fixa allt själv så sa han att han kunde åka och handla kakor på konditori. Och det godkänns inte!!  För det första så kostar det mer att köpa färdiga än att baka själv, och dessutom blir det godare med hemmagjorda!


Kokostoppar

Ska nu fika på mina nygräddade, jättegoda kakor!

Kommentarer
Postat av: Anitaa

mm va gott! Blir så väldigt sugen på kakor^^ Måste gå och ta en.. :)

2007-05-16 @ 16:35:17
URL: http://anitaa.blogg.se
Postat av: Dumle

Vadå färga?? Vad är det för budgetvariant? Och två märken, skulle det va nått? Jag har runt femton redan o det ökar! :P

2007-05-17 @ 00:27:12
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0