Kubb och pubb i helgen

I lördags var det dags för den årliga F.L.I.S.-kubben och pubben med eurovision på storbild i baren.
Jag fick leka grillmästare vilket faktiskt gick bra.. Bara en köttbit bränd, men resten var tydligen prima... fick mycket beröm!

Vadå? vad det kött man skulle grilla?

                              
Kraftig rökutveckling                             Utbölingar på besök

                             
Hårt arbetande Flisare!                      Kubb-dommarna.

Tur med vädret hadde vi. Tydligen var det tredition med regn, så den trenden bröt vi i år. Fick faktiskt till och med lite färg på kinderna!

Rött pigment dominerar!

På kvällen blev det pub, och jag gjorde min debut som bartender!
                                     
Ingen som tror mig om jag               Hum.. en skvätt där
säger att det här är vatten?               o lite av det där...


Sverge vann inte eurovision, men vi hoppades in i det sista...

Blev en rolig kväll.. något trött när jag åkte hem vid tre och kände mig nästan bakis morgonen därpå, men åh vad roligt jag hade! Det gör vi igen!! Jiho, jiho!!

Kommentarer
Postat av: Dumle

två kommentarer om bilderna:
Tråkiga overaller (vart är märkena??? kolla in min overall så får du se hur de ska se ut) och om blaskandet med vattnet: amatör :P

2007-05-16 @ 16:54:58
URL: http://dumle21.blogg.se
Postat av: Fröken Roos ~

Kubb är ju skitskoj :D Hihi!

2007-05-25 @ 15:00:42
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0