muma jordgubbstårta!

Snart så kommer Arvid med lite jordgubbar o grädde som jag ska slänga på min tårta, sen ska vi åka till Peder och fika på min goda jordgubbstårta! mmmm! Gott!

Idag har jag faktiskt försökt plugga. Utan vidare bra resultat. Min hjärna hänger inte riktigt med och det finns så mycket annat som kan distrahera en i ens läsande.. typ tvn och datorn... Men ett seriöst försök iaf. Har nog lyckats läsa fem-sex sidor de senaste fem timmarna *hum*

Äntligen slipper jag ifrån mitt tråkiga jobb! Så jag har längtat efter denna stund! Jag är ju verkligen såå ledsen att jag inte kommer jobba där nåt mer =P. Lyckligare person får man leta efter! *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0