Nu är jag arg!

Äntligen, äntligen, får de upp en lägenhet som jag vill bo i! Idag kom den upp dessutom för den fanns inte där i fredags när jag kollade! Hyran var lite dyr.. 5400, men vad gör man inte för att hamna i ett bättre område? Var på våning två med, men det såg ut som en bra och solig balkong och har man tur är det trevliga grannar..
Så jag tänkte att jag skulle anmäla intresse.. men det gick ju inte! De hade spärrat den funktionen! Då är ju lägenheten säker redan tagen! *grrrr* blir så irriterad!

Ska visa den för arvid när han kommer hem och säga åt honom o ringa eidar o säga att vi vill ha den.. han har ju redan ringt till dom och skällt på dom om att vi vill komm härifrån.. Det här området är ju inte vidare trevligt... inte nog med inbrottet i bilen... man kan ju knapt gå utanför dörren utan att alla små ****** ska hålla på o tjoa efter en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0