så jäkla tråkigt!

Kommer från mitt lilla studiebesök nu.. är trött och utsliten. Har ont i rygggen i hälarna och i axlarna... har gått omkring i fyra timmar non stop! Vi har fått stå o titta på lite bräder och diverse hus medans läraren har bablat på som vanligt. Han bara yrar ibland. Lite vettigt har man ju lyckats registrera i hjärnarn, men frågan är om det kommer hålla sig kvar där till tentan... Känner mig något tveksam... Va så tråkigt så det var svårt att konsentrera sig på vad han sa efter ett tag. Visst kan det va intressant o se hur hus är konstruerade och uppbyggda.. bara det inte tar så lång tid att gå och titta på´t!

Imorgon ska det vara middag här.. Skulle ha haft den förra veckan, men då var vi så förkylda hela bunten pluss att vi inte hade hunnit förbereda nåt speciellt vad vi skulle äta.. Kan inte påstå att vi vore mer förberedda nu, men vi är åtminstonde friskare. Det är ju alltid nåt!

Skulle igentligen va på fika nu.. men eftersom jag är så jäkla hungrig så blir det käk för min del istället. Får se om jag hinner med fikat också sen.. om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0