snart iväg...

Ska alldeles straxt åka iväg på ett väldigt "roligt" studiebesök... Måste åka, annars blir jag inte godkänd i kursen och får åka med nästa år istället. Eller så får man en grymt svår kompletering och det orkar jag itne med.

Ska skicka iväg min ansökan till csn och se om de tycker att den verkar ok. Med min tur så blir det väll inte det, men so wath?!

Borde ringa till folksam nu också och skälla lite på dom. Har fått en faktura på en hemförsäkring som jag inte ens har bett dom om att teckna. Tack så mycket. Får nog ringa imorgon, hinner inte sitta i telefon just nu. Har ju lite andra ställen att ringa till också.. fast det kanske får att maila? Måste testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0