Arg, arg, arg!!!!




Jävla skit Eidar!!!
Nyss ringde han som håller på och renoverar den nya lägenheten bara för att kontrollera så det blir rätt med tapeterna. Han har inte beställt dom än! Och så säger han att han har tills på fredag på sig! Jag svara bra nä, onsdag... Han blev lite fundersam o säger att bovärden har sagt att han har till den 15 på sig, så jag upplyser honom lite snällt om att den 15 är på torsdag och att vi ska flytta in på onsdag.

Då säger han att han ska försöka ordna så vi kan få bo kvar ett tag till! *agggg* Jag vill inte bo kvar ett tag till! Jag hade gärna flyttat redan den 1 om jag hade fått!!!!! Jag talade om för honom att det är några om ska ha lägenheten här den 15 men han ska lösa det här på nåt sätt.... *suck*

Varför, varför, varför fick inte jag renovera lägenheten själv?!?!?! Då hade det varit klart nu! Jävla sega as!!! Nu menar jag Eidar, inte han som håller på o fixar i lägenheten, det är inte hans fel att det strular, det är ju Eidar som är tröga!

Jag funderar på om det finns nåt jag kan slå på för jag är riktigt jävla förbannad! Detta är ju egentligen precis vad jag hade väntat mig, för hur skulle det se ut om det för en gångs skull gick lite smidigt?! Vi hade ju hoppats på att kunna börja flytta in grejor imogon! Men nu blir det inte förrän på onsdag och då är de inte ens klara!!! Jag vill bo där nu!!!



Nu ska jag tröstäta nåt... vet inte vad, men det går säkert hitta nån godisgömma nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0