Dagens gnäll




Det är väll dags att krypa ner i sängen så jag vaknar i tid imorgon. Har en obligatorisk föreläsning så jag får ingen sovmorgon imorgon. Är inte sugen att gå till skolan, men dumt att låta bli. Måste reda ut lite missförstånd också...

Har inte lyckats få upp nåt adventspynt idag. Kommer nog inte bli nåt imorgon heller, eftersom det inte ens är färdigstädat. Har hållt på hela dagen och rensat, satt upp skåp m.m. och packat upp de sista kartongerna. Men inte fan är det iordning än! Det är fortfarande en hel del småplock kvar... Känns jättetråkigt att jag inte kommer hinna få upp pyntet innan första advent. Värst är när min sambo rycker på axlarna och säger att det är ju inte hela världen. Kanske inte, men han kan ju hjälpa till med städandet så går det ju lite fortare....

Nä, nog med gnäll... känns som om jag inte gör annat nu för tiden än gnäller och beklagar mig. Får väll försvara Arvid lite med, han är faktiskt en underbar pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0