Finns endel att göra idag



Uch! Idag är jag seg. Sov väll lite för länge också så det gör ju sitt till. Borde väll egentligen gå iskolan idag, men jag känner att det finns annat som behöver göras. Fast jag måste förbi skolan också och lämna lite grejor och kanske betala damsupén (fast den kan jag betala imorgon också om jag vill). Jag måste förbi Klipparna och fråga deras chef om sponsring.

Och framförallt måste jag få ordning här hemma! Hyllerna är inte uppskruvade än! Fast där får vi ett problem med de skåp som ska skruvas fast direkt på väggen eftersom de andra skåpen står en bit ut från väggen så blir det en nivåsklinad på sådär tre centimeter.... ska testa om det går att sätta upp dom på en regel....

Ska väll ta och sätta lite fart nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0