Glömsk



Nu har jag varit iväg till skolan och lämnat protkollet. Hade totalt glömt bort att jag skulle göra det idag så jag fick lite bråttom! Cyklade så fort jag bara kunde så jag blev bara en halvtimme försenad.. shit vad glömsk man kan va, men jag har ju en hel del annat att tänka på...

Passade på att handla några fler svarta sopsäckar när jag endå var nere på stan. Så nu kan jag fortsätta packa kläder sen. Handlade även på mig lite julmust och skumtomtar! *mmmm* så nu ska jag smaska i mig det och försöka läsa lite i skolböckerna så jag inte hamnar så långt efter med skolan, kommer ju inte hinna va i skolan så mycket denna vecka...


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-13 @ 18:31:02
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0