Kvällsgöra




Har haft fullt upp. Tog det visserligen lungt efter att jag kommit hem, satt och stickade lite med förhoppning att jag ska bli klar med min kofta nån gång. Har väll inte riktigt tid med att sitta med det igentligen, men det är bra mycket roligare än att städa lägenheten.

När sambon kom hem så tog jag tag i packninen och slängde ihop en flyttkartong. Sen var jag duktigt nog och satte mig och läste lite i kurslitteraturen. Inte för att jag känner mig överdrivet ambitiös just nu, utan mest för att slippa laga maten. *hehe*

Efter vi ätit så kom Linda hit och ville ha hjälp att skriva ett cv. Snäll som jag är så hjälpte jag henne. Passade på att uppdatera mitt eget cv så jag kan ha med mig det på fredag till mäklarmässan om jag känner att jag vill det.

Glodde ett tag på tv och snacka lite inan Linda drog hem till sig igen och nu ska jag väll ta och kryp i säng. Ska upp till skolan igen imorgon (värst vad jag är duktigt) och kommer inte komma hem förrän halv sju på kvällen... Blir en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0