Mäklarmässan




Nu är jag äntligen hemma från mäklarmässan.
Vi lyckades åka vilse igår inne i Stockholm, så vi lyckades dra på oss lite trängelskatt. *hehe* Men vi tog oss fram tillslut genom att ta den ända vägen vi dittills inte hade testat...

Imorse lyckades vi ta oss ut till Nacka Strand relativt smärtfritt. Och i god tid för att höra Göran Perssons invigningstal om både det ena och det andra.. bland annat kom han in på sina kossor hemma i hagen....

Självklart fanns det en del gratissaker man kunde plocka på sig. Jag har med mig halva mässan hem *hihi*

Men dessvärre var nog förra årets mässa bra mycket bättre än denna... maten vi fick idag var.. ja, inte så god... och inte så mycket heller för den delen... Och i år var det mindre mäklarföretag som stälde ut. Vi saknade Bjurfors och Svensk fast. Men de dyker nog upp i skolan nån dag.


På vägen hem så hamnade vi mitt i det väntade "snöovädret". Äntligen får mitt öga skåda lite snö! Men tro inte att ovädret behagade följa med hem! Nä!  Här hemma är det minsan plussgrader och bar mark... *snyft*


Kommentarer
Postat av: Dumle

Mohaha, här är det allt snö! Hela ½mm, det du!

2007-11-10 @ 16:23:03
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0