Mongo!



Nu är väll telefonen lagom mongo!
Den ringer upp sig själv!!!

Jag sitter här i soffa o telefonen ringer. Yes! tänter jag, nu vill de komma o fixa låset! Men på displayen där det visas vem som ringer står det: Jag. ( jag har lagt in mitt eget nummer när jag skaffade det, så jag skulle kunna komma ihåg det..) Det här är inte första gången det händer. När jag va upp i Stockholm förra helgen så gjorde den samma sak!

Dessutom så håller den på o dummar sig när jag ska ringa. Den kopplar ifårn hela tiden ungefär som om jag inte skulle ha nån teckning. Men det har jag även om den bara är två pluppar...

Nu ska jag skicka iväg ett argt mail till telenor o fråga vad fan de håller på med!


Kommentarer
Postat av: Dumle

Haha, sådär har min mobil gjort med! Så klaga lite hos Telenor från mig med!

2007-11-20 @ 11:40:25
URL: http://dumle21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0