Nya lärdommar



Då har man vaknat upp sen gårdagen. Kom i säng straxt innan klockan fyra imorse... *snark*  Men det var rätt roligt att jobba åt sexet, det blir ju aldrig långtråkigt iaf *hehe*


När man häller upp fatöl eller fatcider så är det viktigt att man inte doppar ner mynningen i dickat eftersom det kan finnas massa bakterier på den... ja, och nu vet jag varför! Så fort alla har gått hem så lägger de sig på bardisken och suger i sig det sista som finns kvar i faten...  det såg roligt ut *haha*

Utöver denna lilla lärdom så vet jag även hur många av sexet ser ut utan kläder... endel hade gärna fått behålla kläderna på *hrm* Och så fanns det en grabb som sprang runt hella kvällen och kallade mig Marie, trots att han visste vad jag heter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0